Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Σαγιονάρες, πλατφόρμες, σανδάλια !!!! No3

Το καλοκαιράκι στο αποκορύφωμά του και απολαμβάνουμε ελεύθερα πατουσάκια και όμορφα στολισμένα σαγιοναράκια, πέδιλα και πλατφόρμες σε όλα τα χρώματα και για κάθε γούστο!!
Οι τελευταίες μου δημιουργίες ήταν σκέτη απόλαυση γιατί η κάθε μια με το ιδιαίτερο γούστο της είχε διαφορετική επιλογή στο σχέδιο του παπουτσιού αλλά και στον στολισμό που θα εξυπηρετούσε το καλοκαιρινό της ντύσιμο!










Find out more handmade jewellery in our facebook page or follow us on Pinterest

4 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα και πάλι!Τα τελευταία μου άρεσαν περισσότερο,αν και δυσκολεύτηκα λίγο στην επιλογή,είναι όλα τόσο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου! Πολυ ομορφα ολα αλλα το τριτο,τεταρτο και εβδομο ζευγαρι τελειαααα!!!!! Σχετικα με την προηγουμενη αναρτηση σου, εχω να ομολογησω πως εχω αγορασει χαντρες απο κοραλλι και...δεν θα το ξανακανω!! Καλα εκανες και το εθιξες το θεμα! Το σκεφτομαι πολλες φορες για τα πραγματα που χρησιμοποιω οτι πρεπει να δουλευω με πιο οικολογικα υλικα.
    Ευχομαι να περνας ομορφα!!! Φιλια! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δέσποινα και εμένα αυτή η φουρνιά μου άρεσε περισσότερο! Καλώς ήρθες ... προφανώς από τις διακοπές εε?? Πως τα πέρασες?? Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μυρσίνη (τι ωραίο όνομα που έχεις!!) ειδικά το έβδομο επειδή είναι και παιδικό νούμερο (μόλις 34!) έγινε μια γλύκα! Σκέφτομαι τα παιδικά ποδαράκια που θα το φοράνε και χαίρομαι :)))

    Σχετικά με το κοράλλι ήθελα να γράψω εδώ και μήνες αλλά όλο κάτι προέκυπτε και το άφηνα. Η αλήθεια είναι πως λόγω του ότι είμαι δύτρια και τα έχω δει στο φυσικό τους περιβάλλον μου είναι αδύνατον να σκεφτώ πως θα χρησιμοποιήσω τέτοια υλικά στα κοσμήματά μου.
    Οταν ήμουν πιτσιρίκι θυμάμαι ένα τεράστιο κόσμημα που είχε η μαμά μου με σκαλίσματα ελέφαντες. Μου άρεσε πάρα πολύ και το φορούσα όταν έλειπε η μαμά :ΡΡΡ. Πέρασαν τα χρόνια, πέρασε και η μόδα το πέταξε η μάμι σε μια μετακόμιση... Το είχα ξεχάσει μέχρι που είδα ένα ντοκιμαντέρ και συνειδητοποίησα ότι αυτό που τόσο μου άρεσε ήταν από ελεφαντόδοντο από ένα άγριο ζώο κάπου κάποτε δολοφονήθηκε για να φοράει μια κυρία στο λαιμό της ένα κολιέ και μετά από λίγο να το βαρεθεί και να το πετάξει...
    Είναι κρίμα η ματαιοδοξία μας να λειτουργεί εις βάρος της φύσης. Και εγώ προσπαθώ να δουλεύω οικολογικά και προσέχω πλέον με όλα τα υλικά.
    Σου στέλνω τα φιλιά μου και τις ευχαριστίες μου για το χρόνο σου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή